Ата-аналарға - НШ№26 Кара-су http://26-merki.mektebi.kz/ ru Ата-аналарға - НШ№26 Кара-су DataLife Engine Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартының жобасы бойынша ақпараттық-түсіндіру жұмысы жүргізілді. http://26-merki.mektebi.kz/o-detskom-sade/dstemelk-zhmystar/93-memlekettk-zhalpya-mndett-blm-beru-standartyny-zhobasy-bojynsha-aparatty-tsndru-zhmysy-zhrgzld.html http://26-merki.mektebi.kz/o-detskom-sade/dstemelk-zhmystar/93-memlekettk-zhalpya-mndett-blm-beru-standartyny-zhobasy-bojynsha-aparatty-tsndru-zhmysy-zhrgzld.html ]]> ]]> admin Thu, 28 Nov 2024 12:00:49 +0600 Дұрыс тамақтану- денсаулық кепілі http://26-merki.mektebi.kz/roditelyam/92-drys-tamatanu-densauly-kepl.html http://26-merki.mektebi.kz/roditelyam/92-drys-tamatanu-densauly-kepl.html Мақсаты: Денсаулық-зор байлық. Денсаулық жақсы болу үшін дұрыс тамақтанып, салауатты өмір салтын ұстау керек. Тағамдардың құрамында пайдалы дәрумендер,көмірсутек,нәруыздар мен майлар болуы .Адам көп мөлшерде су ішу керек. Ол ағамыз ға қоректік заттар мен оттекті тасымалдайды. Су-тіршілік көзі екенін түсіндіру.








]]>
Мақсаты: Денсаулық-зор байлық. Денсаулық жақсы болу үшін дұрыс тамақтанып, салауатты өмір салтын ұстау керек. Тағамдардың құрамында пайдалы дәрумендер,көмірсутек,нәруыздар мен майлар болуы .Адам көп мөлшерде су ішу керек. Ол ағамыз ға қоректік заттар мен оттекті тасымалдайды. Су-тіршілік көзі екенін түсіндіру.








]]>
admin Mon, 14 Oct 2024 14:51:03 +0600
2024 жылдың 6 қыркүйегінде "№26 бастауыш" мектебінде мектеп меңгерушісі: Манкеева М.Т ыстық тамақтың және тағамдардың сапасымен танысып шықты. http://26-merki.mektebi.kz/roditelyam/91-2024-zhyldy-6-yrkjegnde-26-bastauysh-mektebnde-mektep-megerushs-mankeeva-mt-ysty-tamaty-zhne-taamdardy-sapasymen-tanysyp-shyty.html http://26-merki.mektebi.kz/roditelyam/91-2024-zhyldy-6-yrkjegnde-26-bastauysh-mektebnde-mektep-megerushs-mankeeva-mt-ysty-tamaty-zhne-taamdardy-sapasymen-tanysyp-shyty.html









































]]>










































]]>
admin Fri, 06 Sep 2024 14:00:13 +0600
2024-2025 оқу жылына оқушыларды 1 сыныпқа қабылдау 1 сәуірде басталып, 31 тамызда аяқталады. http://26-merki.mektebi.kz/roditelyam/85-2024-2025-ou-zhylyna-oushylardy-1-synypa-abyldau-1-surde-bastalyp-31-tamyzda-ajatalady.html http://26-merki.mektebi.kz/roditelyam/85-2024-2025-ou-zhylyna-oushylardy-1-synypa-abyldau-1-surde-bastalyp-31-tamyzda-ajatalady.html
✅2024-2025 оқу жылына оқушыларды 1 сыныпқа қабылдау 1 сәуірде басталып, 31 тамызда аяқталады.

🔻Өтінішті ата-аналардан қабылдау екі тәсілде жүзеге асырылуда: 
1) egov.kz электронды үкімет порталы арқылы
2) қағаз түрінде
Өтініш бір жұмыс күні ішінде қарастырылады.

🔽Қажетті құжаттар тізімі:
✔️ата-ананың өтініші;
✔️баланың 3х4 көлеміндегі 2 фотосуреті. 
✔️«Бала денсаулығының паспорты» 052-2/у нысанды анықтама. Денсаулық сақтау министрлігінің мәліметі бойынша, биылғы жылдан бастап «Бала денсаулығының паспортын» ақылы түрде сатып алудың қажеті жоқ. Баланың денсаулық паспортын баланың тіркелген жері бойынша емханалар мөрі бар анықтама түрінде тегін беретін болады.
]]>
admin Mon, 01 Apr 2024 13:37:10 +0600
Ата-аналарға коронавирустың өршуі кезінде балаларына қолдау көрсетудің алты әдісі http://26-merki.mektebi.kz/roditelyam/40-ata-analara-koronavirusty-rshu-keznde-balalaryna-oldau-krsetud-alty-ds.html http://26-merki.mektebi.kz/roditelyam/40-ata-analara-koronavirusty-rshu-keznde-balalaryna-oldau-krsetud-alty-ds.html Біз тәжірибелі жасөспірім психолог және ең көп сатылатын автор, ай сайынғы New York Times газетінің журналисі және екі баланың анасы доктор Лиза Даймурмен «қалыпты өмірдің жаңа (уақытша) көзқарасын» басшылыққа ала отырып, үйде қалыпты өмір сезімін қалыптастыруға қалай көмектесуге болатындығы туралы сөйлестік.
 
1. Сабырлы болыңыз және ерте қимылдаңыз
«Ата-аналар балаларымен коронавирус ауруы (COVID-19) және олардың денсаулығын сақтаудағы маңызды рөл туралы тыныш және алдын-ала сөйлесуі керек. Доктор Даймоур кеңес береді: сіз (сіз немесе сіздің балаларыңыз) қандай да бір сәтте жалпы суықтың немесе тұмаудың белгілеріне өте ұқсас симптомдарды сезіну басталуы мүмкін және бұл мүмкіндікті тым мұқият болудың қажеті жоқ екенін түсіндіріңіз, - дейді доктор Даймур. «Ата-аналар балаларына ауру туралы немесе вирус туралы алаңдаушылық туралы айтуға ата-аналары көмектесе алуы керек».
«Ересектер балалардың COVID-19 туралы алаңдаушылық танытатындығына сенуі мүмкін. Балаларыңызға COVID-19 инфекциясы тудыратын ауру, әдетте, әсіресе балалар мен жастар үшін жеңіл болатынына сендіріңіз, - дейді ол. - Сондай-ақ, COVID-19 белгілерінің көптеген емделетінін ұмытпаған жөн. Осылайша біз балаларға өзімізді және өзгелерді қорғаудың және жағдайды жақсартудың көптеген тиімді тәсілдері бар екенін еске саламыз: қолымызды жиі жуып, бетімізге тигізбеңіз және әлеуметтік қашықтықты ұстаймыз ».
«Міне, біз тағы не істей аламыз - біз оларға айналасына қарауға көмектесе аламыз. Сондықтан оларға айтыңыз: «Тыңдаңыздар, сіз коронавирусты жұқтырмағаныңыз үшін қатты уайымдағаныңызды білемін, бірақ ішінара неге сізден осының барлығын - қолыңызды жуып, үйде отыруды сұраймыз - бұл біздің қауымдастық мүшелеріне деген алаңдаушылығымызға байланысты. Біз айналамыздағы адамдар туралы ойлаймыз ».
 
2. Кәдімгі күнделікті тәртіппен жүріңіз.
«Балаларға ұйым керек. Және нүкте. Д-р Даймур сөзін жалғастыра отырып, барлығымыз осы кезеңнен аман-есен өту үшін жаңа ұйымдастырудың жаңа әдісін ойластыруымыз керек. - Мен ата-аналарға күнделікті жұмыс жоспарын ұсынуға кеңес беремін, оған ойын уақыттарын қосуға болады, ол кезде балалар телефон мен достарын ала алады, бірақ сонымен бірге балалар үйде ата-аналарына көмектесу үшін «құрылғыларды» бөліп тастау керек. Біз үшін не қажет екенін ойлау керек және бәрін құндылықтарымызды көрсететін етіп ұйымдастыру керек. Біздің күніміз жоспарланғанын, олар қашан жұмыс істеу керек екенін және қашан ойнайтындығын білетіні біздің балаларымызға үлкен жеңілдік болады ».
Ол сіздің балаларыңызды жоспарлау процесіне тартуды ұсынады. «10-11 жас және одан жоғары жастағы балалар үшін сізден күнделікті жоспарды жасауыңызды сұраймын. Оларға күніне не қосу керектігін айтыңыз, содан кейін олардың кестесін нақтылаңыз ». Кішкентай балалар туралы айтқанда, «кімге қарайтынына байланысты (мен бұл үшін ата-аналардың бәрі бірдей үйде бола алмайтындығын түсінемін), бірінші кезекте бәрін жасау керек: барлық мектептегі тапсырмалар және барлық үй жұмыстары. Кейбір отбасыларда балалар осының бәрін күннің басында жасау жақсы. Басқа отбасылардың айтуынша, ұйқыны ұйықтап, бүкіл отбасымен таңертеңгілік тамақ ішкеннен кейін, күнді сәл кешірек бастаған жақсы болар еді ». Күні бойы балаларына назар аудара алмайтын ата-аналар үшін балаларына қамқорлық жасайтындармен балалар күнін ұйымдастырудың ең жақсы әдісін талқылау керек.
«Қолдаңыз, шыдамдылықпен күте тұрыңыз және олар жоғалтқан және қазір қайғырып жүргендері үшін өте ренжіген және қатты ренжіткен норманы ескеріңіз»
 
3. Балаларға эмоцияларын білдіруге мүмкіндік беріңіз
Мектептердің жабылуымен қатар, мектептегі қойылымдар, концерттер, спорттық ойындар мен іс-шаралар тоқтатылады, балалар коронавирустық аурудың (COVID-19) салдарынан олардың жойылуына қатты ренжіді. Доктор Даймордың жоғарғы кеңесі: балалардың көңілін қалдырсын. «Жасөспірімнің өмір шкаласында мұның бәрі үлкен шығын. Жасөспірімдер үшін мұның бәрі бізге қарағанда әлдеқайда маңызды, өйткені біз өз өміріміз бен тәжірибемізбен салыстырамыз. Қолдау көрсетіңіз, шыдамдылықпен күтіңіз және олар жоғалтқан және қазір қайғырып жүргендері үшін өте ренжіген және қатты ренжіткен норманы ескеріңіз ». Егер күмәндансаңыз, әрқашан жанашырлық пен қолдауды таңдаңыз.
 
4. Балалармен бірге алынған ақпаратты талқылаңыз.
Коронавирус ауруы туралы көптеген ақпараттар бар (COVID-19). «Сіздің балаңыз қандай ақпарат алады және сіздің балаңыз шындыққа сенетінін біліңіз. Балаңызға нақты фактілерді айту жеткіліксіз, өйткені егер сіздің балаларыңыз дұрыс емес ақпарат алса, онда сіз олардың не туралы ойлап жатқанын білмесеңіз және бұл қатені жоймасаңыз, сіз оларға беретін жаңа ақпарат олардың басында қосыла алады. оларда бар ақпаратпен. Балаңыздың не білетінін біліп алыңыз, содан кейін балаларыңызды дұрыс бағытқа бағыттау үшін осы ақпараттан бастаңыз. «
Егер балаларда сіз жауап бере алмайтын сұрақтарыңыз болса, оларды білудің орнына, жауаптарды бірлесіп іздеу мүмкіндігі ретінде пайдаланыңыз. Ақпарат көзі ретінде ЮНИСЕФ және Дүниежүзілік денсаулық сақтау ұйымы сияқты танымал ұйымдардың веб-сайттарын пайдаланыңыз.
Мектептегі немесе Интернеттегі көптеген балалар коронавирустық аурудың салдарынан қорлау мен қорлауды сезінеді (COVID-19). Егер сіздің балаларыңыз кенеттен ренжітсе, сіз әрқашан олармен бірге екеніңізді білуі өте маңызды. Доктор Даймур: «Өз көзімен көргендерді тарту - бұл қорлаудың кез-келген түрін жеңудің ең жақсы әдісі», - дейді. - қорлаудың құрбаны болған балалар құқық бұзушыларға қарсы тұра алады деп күтуге болмайды; керісінше, біз оларды достарынан немесе ересектерден көмек пен қолдау іздеуге шақыруымыз керек ».
 
5. Балалардың көңілін жақсы нәрселермен аулаңыз. 
Күрделі эмоциялармен күресуге келгенде, «балаларыңызды тыңдаңыз және сезімдерді талқылау мен баланы алаңдатудың жолын қалай табуға болатындығы туралы көп ойланыңыз, сонымен қатар егер олар қатты ренжіген болса, балаларды алаңдатыңыз». Әр бірнеше күнде кешке бүкіл отбасымен ойын ойнаңыз немесе бірге тамақ дайындаңыз. Доктор Даймур кешкі ас кезінде қыздарымен сөйлеседі. «Біз кешке кешкі асқа барамыз деп шештік. Біз жұп болып бөліндік, сондықтан кезек-кезек бүкіл отбасымызға түскі ас әзірлейміз ».
Жасөспірімдер өз құрылғыларымен жұмыс істеген жағдайда, оларға біраз әрекет ету еркіндігін беріңіз, бірақ оны анархияға айналдырмаңыз. Доктор Даймур жасөспірімге адал болуға және оған қазір көп уақыт бар екенін түсінетіндігіңізді айтуға кеңес береді, бірақ бұл оның енді құрылғыларға немесе әлеуметтік желілерге шексіз қол жетімді екенін білдірмейді. «Жасөспірімге сұрақ қойыңыз:« Қазір мұны қалай істейміз? Барлығын қалай ұйымдастыруға болатынын ойлаңыз, не туралы ойлағаныңызды көрсетіңіз, сонда мен сізге бұл туралы ойлайтынымды айтамын ».
 
6. Өз мінез-құлқыңызды бақылаңыз
«Әрине, ата-аналар да алаңдаулы, ал біздің балаларымызға біздің эмоцияларымыз әсер етеді», - деп түсіндіреді доктор Даймур. - Мен ата-аналардан мазасыздықты дер кезінде жеңіп, балаларымен қорқынышпен бөліспеу үшін қолынан келгеннің бәрін жасауды сұраймын. Бұл эмоцияларға төтеп беруі мүмкін, кейде оларды ұстап тұру өте қиын, әсіресе егер бұл эмоциялар соншалықты күшті болса».
Балалар ата-анасынан қауіпсіздік пен қауіпсіздік сезімін қамтамасыз етеді деп күтеді. «Бұл өте маңызды, біз балаларымыздың жолаушы екенін және біз көлік жүргізетінін ұмытпаймыз. Сондықтан, біз өзімізді жайсыз сезінсек те, балаларымызға жолаушы ретінде қауіп төндірмейтінін сезіне алмаймыз».


]]>
Біз тәжірибелі жасөспірім психолог және ең көп сатылатын автор, ай сайынғы New York Times газетінің журналисі және екі баланың анасы доктор Лиза Даймурмен «қалыпты өмірдің жаңа (уақытша) көзқарасын» басшылыққа ала отырып, үйде қалыпты өмір сезімін қалыптастыруға қалай көмектесуге болатындығы туралы сөйлестік.
 
1. Сабырлы болыңыз және ерте қимылдаңыз
«Ата-аналар балаларымен коронавирус ауруы (COVID-19) және олардың денсаулығын сақтаудағы маңызды рөл туралы тыныш және алдын-ала сөйлесуі керек. Доктор Даймоур кеңес береді: сіз (сіз немесе сіздің балаларыңыз) қандай да бір сәтте жалпы суықтың немесе тұмаудың белгілеріне өте ұқсас симптомдарды сезіну басталуы мүмкін және бұл мүмкіндікті тым мұқият болудың қажеті жоқ екенін түсіндіріңіз, - дейді доктор Даймур. «Ата-аналар балаларына ауру туралы немесе вирус туралы алаңдаушылық туралы айтуға ата-аналары көмектесе алуы керек».
«Ересектер балалардың COVID-19 туралы алаңдаушылық танытатындығына сенуі мүмкін. Балаларыңызға COVID-19 инфекциясы тудыратын ауру, әдетте, әсіресе балалар мен жастар үшін жеңіл болатынына сендіріңіз, - дейді ол. - Сондай-ақ, COVID-19 белгілерінің көптеген емделетінін ұмытпаған жөн. Осылайша біз балаларға өзімізді және өзгелерді қорғаудың және жағдайды жақсартудың көптеген тиімді тәсілдері бар екенін еске саламыз: қолымызды жиі жуып, бетімізге тигізбеңіз және әлеуметтік қашықтықты ұстаймыз ».
«Міне, біз тағы не істей аламыз - біз оларға айналасына қарауға көмектесе аламыз. Сондықтан оларға айтыңыз: «Тыңдаңыздар, сіз коронавирусты жұқтырмағаныңыз үшін қатты уайымдағаныңызды білемін, бірақ ішінара неге сізден осының барлығын - қолыңызды жуып, үйде отыруды сұраймыз - бұл біздің қауымдастық мүшелеріне деген алаңдаушылығымызға байланысты. Біз айналамыздағы адамдар туралы ойлаймыз ».
 
2. Кәдімгі күнделікті тәртіппен жүріңіз.
«Балаларға ұйым керек. Және нүкте. Д-р Даймур сөзін жалғастыра отырып, барлығымыз осы кезеңнен аман-есен өту үшін жаңа ұйымдастырудың жаңа әдісін ойластыруымыз керек. - Мен ата-аналарға күнделікті жұмыс жоспарын ұсынуға кеңес беремін, оған ойын уақыттарын қосуға болады, ол кезде балалар телефон мен достарын ала алады, бірақ сонымен бірге балалар үйде ата-аналарына көмектесу үшін «құрылғыларды» бөліп тастау керек. Біз үшін не қажет екенін ойлау керек және бәрін құндылықтарымызды көрсететін етіп ұйымдастыру керек. Біздің күніміз жоспарланғанын, олар қашан жұмыс істеу керек екенін және қашан ойнайтындығын білетіні біздің балаларымызға үлкен жеңілдік болады ».
Ол сіздің балаларыңызды жоспарлау процесіне тартуды ұсынады. «10-11 жас және одан жоғары жастағы балалар үшін сізден күнделікті жоспарды жасауыңызды сұраймын. Оларға күніне не қосу керектігін айтыңыз, содан кейін олардың кестесін нақтылаңыз ». Кішкентай балалар туралы айтқанда, «кімге қарайтынына байланысты (мен бұл үшін ата-аналардың бәрі бірдей үйде бола алмайтындығын түсінемін), бірінші кезекте бәрін жасау керек: барлық мектептегі тапсырмалар және барлық үй жұмыстары. Кейбір отбасыларда балалар осының бәрін күннің басында жасау жақсы. Басқа отбасылардың айтуынша, ұйқыны ұйықтап, бүкіл отбасымен таңертеңгілік тамақ ішкеннен кейін, күнді сәл кешірек бастаған жақсы болар еді ». Күні бойы балаларына назар аудара алмайтын ата-аналар үшін балаларына қамқорлық жасайтындармен балалар күнін ұйымдастырудың ең жақсы әдісін талқылау керек.
«Қолдаңыз, шыдамдылықпен күте тұрыңыз және олар жоғалтқан және қазір қайғырып жүргендері үшін өте ренжіген және қатты ренжіткен норманы ескеріңіз»
 
3. Балаларға эмоцияларын білдіруге мүмкіндік беріңіз
Мектептердің жабылуымен қатар, мектептегі қойылымдар, концерттер, спорттық ойындар мен іс-шаралар тоқтатылады, балалар коронавирустық аурудың (COVID-19) салдарынан олардың жойылуына қатты ренжіді. Доктор Даймордың жоғарғы кеңесі: балалардың көңілін қалдырсын. «Жасөспірімнің өмір шкаласында мұның бәрі үлкен шығын. Жасөспірімдер үшін мұның бәрі бізге қарағанда әлдеқайда маңызды, өйткені біз өз өміріміз бен тәжірибемізбен салыстырамыз. Қолдау көрсетіңіз, шыдамдылықпен күтіңіз және олар жоғалтқан және қазір қайғырып жүргендері үшін өте ренжіген және қатты ренжіткен норманы ескеріңіз ». Егер күмәндансаңыз, әрқашан жанашырлық пен қолдауды таңдаңыз.
 
4. Балалармен бірге алынған ақпаратты талқылаңыз.
Коронавирус ауруы туралы көптеген ақпараттар бар (COVID-19). «Сіздің балаңыз қандай ақпарат алады және сіздің балаңыз шындыққа сенетінін біліңіз. Балаңызға нақты фактілерді айту жеткіліксіз, өйткені егер сіздің балаларыңыз дұрыс емес ақпарат алса, онда сіз олардың не туралы ойлап жатқанын білмесеңіз және бұл қатені жоймасаңыз, сіз оларға беретін жаңа ақпарат олардың басында қосыла алады. оларда бар ақпаратпен. Балаңыздың не білетінін біліп алыңыз, содан кейін балаларыңызды дұрыс бағытқа бағыттау үшін осы ақпараттан бастаңыз. «
Егер балаларда сіз жауап бере алмайтын сұрақтарыңыз болса, оларды білудің орнына, жауаптарды бірлесіп іздеу мүмкіндігі ретінде пайдаланыңыз. Ақпарат көзі ретінде ЮНИСЕФ және Дүниежүзілік денсаулық сақтау ұйымы сияқты танымал ұйымдардың веб-сайттарын пайдаланыңыз.
Мектептегі немесе Интернеттегі көптеген балалар коронавирустық аурудың салдарынан қорлау мен қорлауды сезінеді (COVID-19). Егер сіздің балаларыңыз кенеттен ренжітсе, сіз әрқашан олармен бірге екеніңізді білуі өте маңызды. Доктор Даймур: «Өз көзімен көргендерді тарту - бұл қорлаудың кез-келген түрін жеңудің ең жақсы әдісі», - дейді. - қорлаудың құрбаны болған балалар құқық бұзушыларға қарсы тұра алады деп күтуге болмайды; керісінше, біз оларды достарынан немесе ересектерден көмек пен қолдау іздеуге шақыруымыз керек ».
 
5. Балалардың көңілін жақсы нәрселермен аулаңыз. 
Күрделі эмоциялармен күресуге келгенде, «балаларыңызды тыңдаңыз және сезімдерді талқылау мен баланы алаңдатудың жолын қалай табуға болатындығы туралы көп ойланыңыз, сонымен қатар егер олар қатты ренжіген болса, балаларды алаңдатыңыз». Әр бірнеше күнде кешке бүкіл отбасымен ойын ойнаңыз немесе бірге тамақ дайындаңыз. Доктор Даймур кешкі ас кезінде қыздарымен сөйлеседі. «Біз кешке кешкі асқа барамыз деп шештік. Біз жұп болып бөліндік, сондықтан кезек-кезек бүкіл отбасымызға түскі ас әзірлейміз ».
Жасөспірімдер өз құрылғыларымен жұмыс істеген жағдайда, оларға біраз әрекет ету еркіндігін беріңіз, бірақ оны анархияға айналдырмаңыз. Доктор Даймур жасөспірімге адал болуға және оған қазір көп уақыт бар екенін түсінетіндігіңізді айтуға кеңес береді, бірақ бұл оның енді құрылғыларға немесе әлеуметтік желілерге шексіз қол жетімді екенін білдірмейді. «Жасөспірімге сұрақ қойыңыз:« Қазір мұны қалай істейміз? Барлығын қалай ұйымдастыруға болатынын ойлаңыз, не туралы ойлағаныңызды көрсетіңіз, сонда мен сізге бұл туралы ойлайтынымды айтамын ».
 
6. Өз мінез-құлқыңызды бақылаңыз
«Әрине, ата-аналар да алаңдаулы, ал біздің балаларымызға біздің эмоцияларымыз әсер етеді», - деп түсіндіреді доктор Даймур. - Мен ата-аналардан мазасыздықты дер кезінде жеңіп, балаларымен қорқынышпен бөліспеу үшін қолынан келгеннің бәрін жасауды сұраймын. Бұл эмоцияларға төтеп беруі мүмкін, кейде оларды ұстап тұру өте қиын, әсіресе егер бұл эмоциялар соншалықты күшті болса».
Балалар ата-анасынан қауіпсіздік пен қауіпсіздік сезімін қамтамасыз етеді деп күтеді. «Бұл өте маңызды, біз балаларымыздың жолаушы екенін және біз көлік жүргізетінін ұмытпаймыз. Сондықтан, біз өзімізді жайсыз сезінсек те, балаларымызға жолаушы ретінде қауіп төндірмейтінін сезіне алмаймыз».


]]>
admin Tue, 28 Sep 2021 14:44:54 +0600
Ата - аналарға http://26-merki.mektebi.kz/roditelyam/39-ata-analara.html http://26-merki.mektebi.kz/roditelyam/39-ata-analara.html БЕЙІМДЕЛУ КЕҢЕСТЕРІ:
Кеңес береміз:
— Үйдегі жағдайды балаңыз келетін топтың күн режимімен бірдей етіп ұйымдастыруға жұмыстаныңыз.
— Балабақшаның тамақтану ас мәзірімен танысып баланың үйдегі тамақтануына балабақшада ішетін тамақтар түрін қосыңыз
— Үйдегі жағдайда баланың өзіне — өзі қызмет етудің алғы шарттарына үйрете беріңіз: жуыну, қолын сүрту, шешіну, өз бетімен тамақтану, тамақ ішкенде қасықты пайдалану, горшокқа сұрану. Киімдері міндетті түрде өзіне ыңғайлы болуы шарт: шалбар не болмаса шорты замоксыз, белдеушесіз.
— Баланың «социалдық көкжиегін» кеңейтіңіз, ауладағы өзімен құрдас балалармен көбірек ойнатыңыз, жолдастарына қонаққа барсын, әжесінде қонуға қалсын т.с.с. Осындай тәжірибе жинақтаған бала өз құрдастары мен үлкендер арасында тез үйренісіп, тіл табысатын болады.
— Баламен жағымды эмоционалдық жағдайлар жасау қажет, ол көбіне ата – ана жағынан болуы қажет, балабақша туралы, оның өзіне керектігін түсіндіріп балаңызды сүйіп, аймалап, жиі оған өз мейіріміңізді көрсетіңіз. Есіңізде болсын Сіз көбірек осындай жылылық білдірсеңіз Сіздің балаңыз балабақшаға тез бейімделеді. Балаңыздың көзінше балабақша туралы өзіңізді толғандыратын мәселені айтудан аулақ болыңыз.
— Бірінші күні балабақшаға серуенге келген дұрыс, тәрбиешімен танысып, балаңызға жаңа достар табуға. Сондай – ақ балаңыздың сүйікті ойыншығын балабақшаға беріп жібергеніңіз абзал.
— Жоспарлаңыз, балабақшаға бірінші келген мезгілінде балаңызды бірінші күні – ақ күн ұзағына қалдырмауды. Балабақшаға жаңадан келген балалар алғашқы аптада 3 – 4 сағат, одан әрі түске дейін, айдың аяғына таман егер тәрбиеші кеңес берсе күні бойына қалдырылады.
— Кейбір балалар үшін аптаның ортасында жүйкесін тоздырмау үшін «демалыс» алуға болады. — Бейімделу мерзімінде үйде демалыс кезінде баламен көп шұғылдануды қажет етеді, серуен жасау, күн режимін сақтау, эмоциялық жүктемесін түсіру қажет.
— Бала балабақшаға тек ауырмай келуі қажет. ОРЗ, ОРВИ сақтану үшін түрлі витаминдер пайдалану қажет, мұрын қуыстарын оксолин мазмен сылап тұру қажет. Егер Сіздің балаңыз көпшіл, өз жақындарыңыз бен бірге бөтен адамдарды жатырқамаса, ойын кезінде өздігімен ойнай білсе, мінезі ашық, өз құрдастарымен мейрімді болса балабақшаға келген күннен бастап – ақ үйреніп кететіне сеніңіз. Баланың балабақшаға барлық бейімделу уақытында психологпен балабақшаның медика – педагогикалық қызметі бақылауға алады.
Ата-аналарға арналған бала тәрбиесіне қажетті 14 кеңес
1. Баланың міндетті түрде өздігінен орындайтын жұмыстары болуы қажет. Сіз тек осы жұмыстардың орындалуын қадағалауыңыз керек.
2. Мейлі қаншалықты тиянақты әрі жылдам орындасаңызда, балаға жүктелген жұмыстарды өзіңіз орындауға тырыспаңыз.
3. Балаңызды тыңдауды үйреніңіз.Шыдамды болыңыз, балаңыздың сөзін бөліп, оның ойын өзіңіз аяқтауға тырыспаңыз және баланы асықтырмаңыз.
4. Балаңызға өз көзқарасыңызды тықпаламаңыз. Өзіңіздің нұсқаңыздың дұрыс екенін дәлелдермен түсіндіріңіз.
5. Баланың кез-келген қалауын орындауға асықпаңыз.
6. Балаға өзінің іс әрекетін түсіндіруді үйретіңіз. Яғни бала ең алдымен ойланып содан соң ғана шешім қабылдауды үйрену керек. Ең жақсысы өзі сенімсіздік танытқан мәселелерде ата-анасымен кеңесуге болатынын білуі қажет.
7. Баланы қоршаған әлемді танып білуге дағдылаңыз.
8. Баланың жан-жақты дамуына қолайлы қауіпсіз жағдай жасаңыз.
9. Баланы тым еркелетпеңіз. Онымен өзіңізбен тең дәрежедегі адам ретінде сөйлесіңіз. Есіңізде болсын сіздің сөйлеген сөзіңізді, іс әрекетіңізді балаңыз қайталайды.
10. Балаға өз бетінше жеке басының тазалығын қадағалауды және де әр түрлі жағдайларда өзін қалай ұстау керектігін түсіндіріңіз.
11. Жақсы іс әрекеті үшін сөзбен немесе сыйлықпен мадақтап көтермелеңіз.
12. Бала кішкентайынан бастап ата-анасын, үлкендерді, жақындарын сыйлау керектігін білу тиіс.
13. Ешқашанда баланың икемсіздігін күлкіге айналдырып және де қорқыныштарына күлмеңіз. Қайта керсінше баланың қорқыныштарын бірге шешіп сенімді қарым-қатынас орнатыңыз.
14. Қаншалықты уақытыңыз аз болсада балаңыздың жан-жақты дамуына көңіл бөліңіз. Есіңізде болсын балаңыз сіздің ең басты байлығыңыз.
Ата-аналарға психологиялық кеңес
Отбасындағы тәлім-тәрбиенің мақсаты баланың; жеке ерекшелігін, психикалық процестерін ескере отырып, жарасымды жетілген ұрпақты тәрбиелеу. Аталған нысаныға жету үшін отбасындағы тәрбие төмендегі міндеттерді шешеді.
-Отбасында баланың өсіп жетілуіне, денсаулығына қамқорлық жасау,нығайту,бекіту. Тазалық дағдыларын қалыптасыру.
— Еңбек сүйгіштікке, еңбекті қажетсінуге баулу баланың күнделікті өмірін мәнді ұйымдастыру тұрмыстағы, үй  шаруашылығындағы еңбекке құлшынысын арттыру өзіне-өзі қызмет ету дағдыларына үйрету.
-Отбасы мүшелерінің өзара дұрыс қарым-қатынасын, тіл табысып түсінісуін, бірін-бірі тыңдап, ата-ананы, туған туыстарын, жасы үлкендерді сыйлап, құрмет тұтуға үйрету.
-Оқудың,білім алудың, мәдени мінез-құлықтың әдеп-дағдыларын қалыптастыру.
-Отбасында баланың икемділігі мен қабілетін байқап, кәсіптік жағынан бағдарлау.
-Өнерге, мәдениетке, ғылымға құштарлығын тәрбиелеу, уақытын тиімді пайдалануды ұйымдастыру.
-Баланың ақылына, күшіне, біліміне сай берілген тапсырманы, талапты орындауға дайын болуға үйрету.
-Бақылау, тексеру, бағалау.
-Тәртіптікке, ұқыптылыққа, жауапкершілікке, ойшылдыққа, сергектікке, естілікке, т. б. баулу.
Өзін-өзі тәрбиелеуге, дербестікке, шығармашылыққа баулу.]]>
БЕЙІМДЕЛУ КЕҢЕСТЕРІ:
Кеңес береміз:
— Үйдегі жағдайды балаңыз келетін топтың күн режимімен бірдей етіп ұйымдастыруға жұмыстаныңыз.
— Балабақшаның тамақтану ас мәзірімен танысып баланың үйдегі тамақтануына балабақшада ішетін тамақтар түрін қосыңыз
— Үйдегі жағдайда баланың өзіне — өзі қызмет етудің алғы шарттарына үйрете беріңіз: жуыну, қолын сүрту, шешіну, өз бетімен тамақтану, тамақ ішкенде қасықты пайдалану, горшокқа сұрану. Киімдері міндетті түрде өзіне ыңғайлы болуы шарт: шалбар не болмаса шорты замоксыз, белдеушесіз.
— Баланың «социалдық көкжиегін» кеңейтіңіз, ауладағы өзімен құрдас балалармен көбірек ойнатыңыз, жолдастарына қонаққа барсын, әжесінде қонуға қалсын т.с.с. Осындай тәжірибе жинақтаған бала өз құрдастары мен үлкендер арасында тез үйренісіп, тіл табысатын болады.
— Баламен жағымды эмоционалдық жағдайлар жасау қажет, ол көбіне ата – ана жағынан болуы қажет, балабақша туралы, оның өзіне керектігін түсіндіріп балаңызды сүйіп, аймалап, жиі оған өз мейіріміңізді көрсетіңіз. Есіңізде болсын Сіз көбірек осындай жылылық білдірсеңіз Сіздің балаңыз балабақшаға тез бейімделеді. Балаңыздың көзінше балабақша туралы өзіңізді толғандыратын мәселені айтудан аулақ болыңыз.
— Бірінші күні балабақшаға серуенге келген дұрыс, тәрбиешімен танысып, балаңызға жаңа достар табуға. Сондай – ақ балаңыздың сүйікті ойыншығын балабақшаға беріп жібергеніңіз абзал.
— Жоспарлаңыз, балабақшаға бірінші келген мезгілінде балаңызды бірінші күні – ақ күн ұзағына қалдырмауды. Балабақшаға жаңадан келген балалар алғашқы аптада 3 – 4 сағат, одан әрі түске дейін, айдың аяғына таман егер тәрбиеші кеңес берсе күні бойына қалдырылады.
— Кейбір балалар үшін аптаның ортасында жүйкесін тоздырмау үшін «демалыс» алуға болады. — Бейімделу мерзімінде үйде демалыс кезінде баламен көп шұғылдануды қажет етеді, серуен жасау, күн режимін сақтау, эмоциялық жүктемесін түсіру қажет.
— Бала балабақшаға тек ауырмай келуі қажет. ОРЗ, ОРВИ сақтану үшін түрлі витаминдер пайдалану қажет, мұрын қуыстарын оксолин мазмен сылап тұру қажет. Егер Сіздің балаңыз көпшіл, өз жақындарыңыз бен бірге бөтен адамдарды жатырқамаса, ойын кезінде өздігімен ойнай білсе, мінезі ашық, өз құрдастарымен мейрімді болса балабақшаға келген күннен бастап – ақ үйреніп кететіне сеніңіз. Баланың балабақшаға барлық бейімделу уақытында психологпен балабақшаның медика – педагогикалық қызметі бақылауға алады.
Ата-аналарға арналған бала тәрбиесіне қажетті 14 кеңес
1. Баланың міндетті түрде өздігінен орындайтын жұмыстары болуы қажет. Сіз тек осы жұмыстардың орындалуын қадағалауыңыз керек.
2. Мейлі қаншалықты тиянақты әрі жылдам орындасаңызда, балаға жүктелген жұмыстарды өзіңіз орындауға тырыспаңыз.
3. Балаңызды тыңдауды үйреніңіз.Шыдамды болыңыз, балаңыздың сөзін бөліп, оның ойын өзіңіз аяқтауға тырыспаңыз және баланы асықтырмаңыз.
4. Балаңызға өз көзқарасыңызды тықпаламаңыз. Өзіңіздің нұсқаңыздың дұрыс екенін дәлелдермен түсіндіріңіз.
5. Баланың кез-келген қалауын орындауға асықпаңыз.
6. Балаға өзінің іс әрекетін түсіндіруді үйретіңіз. Яғни бала ең алдымен ойланып содан соң ғана шешім қабылдауды үйрену керек. Ең жақсысы өзі сенімсіздік танытқан мәселелерде ата-анасымен кеңесуге болатынын білуі қажет.
7. Баланы қоршаған әлемді танып білуге дағдылаңыз.
8. Баланың жан-жақты дамуына қолайлы қауіпсіз жағдай жасаңыз.
9. Баланы тым еркелетпеңіз. Онымен өзіңізбен тең дәрежедегі адам ретінде сөйлесіңіз. Есіңізде болсын сіздің сөйлеген сөзіңізді, іс әрекетіңізді балаңыз қайталайды.
10. Балаға өз бетінше жеке басының тазалығын қадағалауды және де әр түрлі жағдайларда өзін қалай ұстау керектігін түсіндіріңіз.
11. Жақсы іс әрекеті үшін сөзбен немесе сыйлықпен мадақтап көтермелеңіз.
12. Бала кішкентайынан бастап ата-анасын, үлкендерді, жақындарын сыйлау керектігін білу тиіс.
13. Ешқашанда баланың икемсіздігін күлкіге айналдырып және де қорқыныштарына күлмеңіз. Қайта керсінше баланың қорқыныштарын бірге шешіп сенімді қарым-қатынас орнатыңыз.
14. Қаншалықты уақытыңыз аз болсада балаңыздың жан-жақты дамуына көңіл бөліңіз. Есіңізде болсын балаңыз сіздің ең басты байлығыңыз.
Ата-аналарға психологиялық кеңес
Отбасындағы тәлім-тәрбиенің мақсаты баланың; жеке ерекшелігін, психикалық процестерін ескере отырып, жарасымды жетілген ұрпақты тәрбиелеу. Аталған нысаныға жету үшін отбасындағы тәрбие төмендегі міндеттерді шешеді.
-Отбасында баланың өсіп жетілуіне, денсаулығына қамқорлық жасау,нығайту,бекіту. Тазалық дағдыларын қалыптасыру.
— Еңбек сүйгіштікке, еңбекті қажетсінуге баулу баланың күнделікті өмірін мәнді ұйымдастыру тұрмыстағы, үй  шаруашылығындағы еңбекке құлшынысын арттыру өзіне-өзі қызмет ету дағдыларына үйрету.
-Отбасы мүшелерінің өзара дұрыс қарым-қатынасын, тіл табысып түсінісуін, бірін-бірі тыңдап, ата-ананы, туған туыстарын, жасы үлкендерді сыйлап, құрмет тұтуға үйрету.
-Оқудың,білім алудың, мәдени мінез-құлықтың әдеп-дағдыларын қалыптастыру.
-Отбасында баланың икемділігі мен қабілетін байқап, кәсіптік жағынан бағдарлау.
-Өнерге, мәдениетке, ғылымға құштарлығын тәрбиелеу, уақытын тиімді пайдалануды ұйымдастыру.
-Баланың ақылына, күшіне, біліміне сай берілген тапсырманы, талапты орындауға дайын болуға үйрету.
-Бақылау, тексеру, бағалау.
-Тәртіптікке, ұқыптылыққа, жауапкершілікке, ойшылдыққа, сергектікке, естілікке, т. б. баулу.
Өзін-өзі тәрбиелеуге, дербестікке, шығармашылыққа баулу.]]>
admin Tue, 28 Sep 2021 14:44:03 +0600
Ата аналар жиналысы http://26-merki.mektebi.kz/main/58-ata-analar-zhinalysy.html http://26-merki.mektebi.kz/main/58-ata-analar-zhinalysy.html Ата-аналар жиналысы

     Елімізде болып жатқан пандемияға байланысты  "қазіргі уақытта жалған елшілердің кесірінен, балалардың денсаулығына физикалық және психикалық зиян келтіру оқиғаларын алдын  алу  мақсатында"  өткізілген  түсіндіру барысындағы  іс -шараға 
 
№26 бастауыш мектебінің   1-4 сыныптардың ата -аналары онлайн форматта қатысты. Бұл іс -шараға сынып жетекшілермен 10 ддай ата - аналар қатысып, түсіндірме  мәліметтер алды.

]]>
Ата-аналар жиналысы

     Елімізде болып жатқан пандемияға байланысты  "қазіргі уақытта жалған елшілердің кесірінен, балалардың денсаулығына физикалық және психикалық зиян келтіру оқиғаларын алдын  алу  мақсатында"  өткізілген  түсіндіру барысындағы  іс -шараға 
 
№26 бастауыш мектебінің   1-4 сыныптардың ата -аналары онлайн форматта қатысты. Бұл іс -шараға сынып жетекшілермен 10 ддай ата - аналар қатысып, түсіндірме  мәліметтер алды.

]]>
admin Mon, 16 Aug 2021 14:50:54 +0600
Ата - аналармен жұмыс http://26-merki.mektebi.kz/roditelyam/16-ata-analarmen-zhmys.html http://26-merki.mektebi.kz/roditelyam/16-ata-analarmen-zhmys.html

]]>


]]>
admin Tue, 03 Mar 2020 11:31:05 +0600
Ата - аналармен жұмыс http://26-merki.mektebi.kz/roditelyam/15-ata-analarmen-zhmys.html http://26-merki.mektebi.kz/roditelyam/15-ata-analarmen-zhmys.html

]]>


]]>
admin Tue, 03 Mar 2020 11:29:57 +0600